KÜZDENI MINDIG, FELADNI SOHA

RÁKTÉRÍTŐ

RÁKTÉRÍTŐ

#16 A helyes táplálkozás és életmód fontossága

Mert ígértem, hogy sok aspektusból bemutatom...

2020. március 27. - gyorsan1974

Írtam már korábban, hogy amikor kiderült, hogy rákos vagyok, elkezdtem rengeteget olvasni, mert igyekeztem minél több infót beszerezni azzal kapcsolatban, hogy mivel állok szemben, mi várhat rám, és hogyan kellene minél jobban felkészülnöm. Találkoztam több írással is, melyek hangsúlyozták a helyes táplálkozás és a megfelelő életmódra átállás fontosságát. Ebben a posztban rendesen odateszem magam, és erről a témáról fogok értekezni egy picit.

etkezes.jpg

De csak egy egészen picit. Merthogy már a legelején tisztán és mélyen éreztem, hogy elég szívás ez a rák önmagában is, nem fogom ezt tetézni még rengeteg plusz zöldséggel, még több mozgással és a hús elhagyásával  is. ;-)  Ámen

Ne feledjétek:

Keressétek a Ráktérítő blog Facebook oldalát, hogy elsőként értesülhessetek az új posztok érkezéséről, és elérhessetek olyan tartalmakat, amik itt nem jelennek meg! 

 Klikk ide 

A bejegyzés trackback címe:

https://hodgkin-rak.blog.hu/api/trackback/id/tr6915553800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cct 2020.03.27. 17:21:18

Először vulgáris akartam lenni, de azt töröltem. Szivatsz, b*szki? :D

pici_rigó 2020.04.02. 09:29:20

Végül megkapod a kezelést?

gyorsan1974 2020.04.02. 17:09:01

@pici_rigó: előbb utóbb biztosan. még várakozás van.

pici_rigó 2020.04.03. 08:36:39

@gyorsan1974: a szavazás miatt kérdezem :) az én anyukám most kapja éppen, sajnos nem latogathatom. De reméljük a legjobbakat!

gyorsan1974 2020.04.03. 08:51:41

@pici_rigó: legkevésbbé sem érdekel, hogy a szavazók kétharmada simán a halálba küldene, kivárok míg lehet :) Nektek nagyon szurkolok, remélem átvészelitek biztonságban.
süti beállítások módosítása