KÜZDENI MINDIG, FELADNI SOHA

RÁKTÉRÍTŐ

RÁKTÉRÍTŐ

#45 Rövid helyzetjelentés

2022. február 19. - gyorsan1974
Oké, mára már teljesen biztos vagyok benne, hogy némileg elkezdtem érezni a sós és az édes ízeket. Fantasztikus érzés. Remélem, pár héten belül visszaáll az eredetit legalább megközelítő funkció :) Szóval akik eddig vagy ezután meg akartak vagy akarnak hívni ebédelni/vacsorázni, kezdhetnek készülődni. Burger esetében a Bamba Marha, normál étteremnél a Spice Fish a minmum. Időpont egyeztetés pm-ben, hehe.

Egyébiránt teljesen rendben vagyok. Persze az egy hónappal ezelőtti állapot a benchmark. Híztam kb hat kilót, tele vagyok erővel, dolgozom mint a gép, mindent eszem mint egy sün. Apró szépséghiba, hogy a nyálkahártyám még nem oké, így vannak dolgok amik rettenetesen marnak (cékla, kolbász, fogrém, stb.), de őszintén szólva leszarom, majd csak helyre áll ez is. Mondjuk az van, hogy én eléggé bírtam az erőset, az extrém erőset is. A feleségem mondta, hogy mennyire vicces, hogy pár hónappal ezelőtt még ezt kergettem, hogy lehetőleg marjon a kaja, ma meg folyik a könnyem a víztől is néha, és ez most nem jó. Mondjuk tényleg mókás

A nyáltermelésem egyenlő a nullával. Egy biotene nevű műnyállal pótolom, ami azért nagyban segíti az életem, de rohadtul drága és igen sokat használok belőle. Mondjuk nem okoz gondot kifizetni, de mennyivel jobb helye lenne ennek a pénznek ha mondjuk hamburgerbe vagy nápolyi pizzába fektetném, hehe.

A nyakam kicsit meg van ödémásodva, olyan mintha nagy tokám lenne. Mondjuk az ödéma miatt konkrétan nagy tokám van, hehe.

Hja és egy hete voltam nyaki ultrahangon és fizikai vizsgálaton. Semmi olyat nem láttak és tapasztaltak a dokik ami miatt aggódni kéne. Mondjuk elég nagy probléma is lenne ha a sugár után bő egy hónappal lenne valami.

Mi van még? Igazából semmi. Minden fasza.

Mindörkké Ferencváros!

A Ráktérítő blog Facebook oldala természetesen mindig él. Keressétek, lájkoljátok, kövessétek, mert igazán ott mennek az update infók, ott van a nagy élet, hehe.

janb_febr.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://hodgkin-rak.blog.hu/api/trackback/id/tr2917650544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pici_rigó 2022.02.19. 15:01:03

Örülök h mosolyogsz. Így ismeretlenül is sokat gondtam rád. :) Legeslegjobbakat kívánom neked is és a szép kis csaladodnak ^^

gyorsan1974 2022.02.20. 00:37:38

@pici_rigó: nagyon, de nagyon kedves vagy, köszönöm szépen, igazán jólesik :)

teglascs 2022.02.21. 08:11:05

Örülök a híreknek, csak így tovább!

látjátok feleim szümtükkel 2022.02.21. 09:40:47

Csatlakozok az eúttem szólókhoz. Plusz némi "gyógyítási" ajánlás: a kéz, láb és fül masszázsterápia tud meglepetéseket okozni. Én gyakorlom, ha valamely testrész rendetlenkedik. Nem kell maszázsszakembernez menni, csak egy jó könyvet venni, vagy a neten keresni, és sk. kipróbálni.
Sokat segít a zenehallgatás is a közérzeten, és ehhez bármilyen általad kedvelt zene jó. További mosolygós életet kívánok.:D
süti beállítások módosítása